Hageblogg

Som tidligere nevnt har Solemdal barnehage søkt, om å få gave fra Molde og Omengs hagelag, og blitt uttrekt som en av syv barnehager og skoler i Molde kommune til å motta dette.

Ett av vilkårene for å få gaven var at vi skulle skrive vår egen hageblogg. Og det har vi begynt med. Vi håper dere har lyst å følge med i bloggen vår og oppfordrer dere til å gå inn og lagre denne lenken. : Solemdal barnehages hageblogg

Her kan dere følge med på fremgangen i hagen vår fra vi sår til vi høster og spiser. Til nå har vi fått endel pallekarmer, jord og gjødsel. Vi er svært takknemlig og setter stor pris på det vi har fått. Vi skal snart få noen fruktrær og bærbusker. Stikkelsbær, solbær, rips, kirsebær, plomme, eple og rabarbra er hva vi har  ønsket oss.